Livrare si retur

Transport GRATUIT & Livrare RAPIDA prin FAN Courier si Nemo Express in toata tara, pentru orice comanda !

 

Livrarea comenzilor

Livrarea produselor se face prin FAN Courier si Nemo Express la adresa pe care ne-o transmiti in termen de minim 24 ore si pana la 5 zile de la confirmarea comenzii (exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale) pentru absolut toate produsele existente pe stoc, respectiv in termen de 10-90 zile pentru produsele neexistente pe stoc si care se livreaza doar pe baza de comanda / precomanda.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.kdeco.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda.

Nota: *Terariile LED si ghivecele decorative se vor livra neasamblate in provincie, cu instructiuni de amenajare incluse, iar tu vei realiza montarea ulterior, foarte usor. 

**Exceptie o face zona Bucuresti & Ilfov, unde toate produsele se livreaza gata amenajate. Din pacate nu este posibila trimiterea in tara a terariilor si a ghivecelor gata amenajate prin niciun fel de curierat. Toate celelalte produse in schimb pot fi trimise oriunde in tara si in strainatate, prin curier, iar livrarea pe intreg teritoriul Romaniei este GRATUITA pentru toti clientii nostri!

***Deasemenea poti da comanda si ridica orice produs gata amenajat direct de la sediul nostru (inclusiv terarii LED si ghivece decorative).

In cazul comenzilor trimise prin curierat rapid (Fan Courier sau Nemo Express), recomandarea noastra ferma este ca in momentul receptiei coletului sa verifici integritatea ambalajului si a continutului si, in orice situatie nefavorabila, sa soliciti agentului de curierat un proces verbal de constatare. Dupa semnarea AWB-ului reclamatiile ulterioare din pacate nu mai sunt valabile.

Magazinul nostru nu vinde produse in afara tarii dar se accepta si livrari catre alte tari, caz in care cumparatorul va achita prin transfer bancar suma aferenta (cost produs + taxe de livrare externa). Taxa de transport va fi transmisa telefonic in urma consultarii tarifelor externe aferentei tarii alese ca destinatie. Costurile variaza in functie de greutatea volumetrica si distanta fata de Romania. Dupa aprobarea OP-ului se va procesa comanda.

Confirmarea livrarii se face telefonic sau printr-un e-mail care se va genera automat de pe site-ul www.kdeco.ro.

Pentru orice alte informatii decat cele afisate in cont, te rugam sa ne apelezi in fiecare zi, de Luni pana Sambata intre 10:00 AM - 20:00 PM la numarul de telefon 0726-103.294, respectiv pe e-mail la adresa: contact@kdeco.ro.

 

Politica Kdeco privind returul produselor si rambursarea banilor

Dreptul consumatorului de retragere, pe baza Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Ai dreptul de a te retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, intra in posesia fizica a produselor comandate pe https://www.kdeco.ro. Dupa aceasta perioada rambursarea banilor sau schimbarea produsului nu mai este posibila. In cazul in care comanda ta a fost insotita de eventuale cadouri sau carduri cadou, este necesara si returnarea acestora.

Pentru a iti exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail. In acest scop, poti folosi modelul de retragere alaturat mai jos – FORMULAR RETUR (PDF) folosirea lui nu este insa obligatorie. Daca folosesti aceasta optiune, iti vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului. Daca te retragi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrarii, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data primirii si receptiei coletului trimis retur. Rambursarea se va efectua doar intr-un cont bancar care va fi pus la dispozitia noastra in scris, avand specificate toate datele necesare pentru a efectua viramentul: nume, prenume, banca, cont IBAN.

 

Politica de retur a produselor

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Dreptul de retur este valabil doar pentru clientii persoane fizice care au achizitionat produse de la magazinul online https://www.kdeco.ro  conform art. 2 alin.(1) din O.U.G Nr. 34/2014.

PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur in 14 zile.

1). Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare - PERSOANE JURIDICE (operatori economici *)

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa contact@kdeco.ro.

Persoanele juridice au conditii speciale de retur, conform celor de mai jos:

- perioada de 3 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor;

- minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnarea;

- completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu);

- produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile pentru produsele care nu au drept de returnare); 

Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

In cazul nedorit in care ai primit un produs incomplet sau neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

In astfel de situatii, poti sa ne returnezi aceste produse, pentru a ti se returna contravaloarea lor sau pentru a achizitiona in loc alte produse de care ai nevoie.

2). Pentru a face returul in calitate de PERSOANA FIZICA, te rugam sa tii cont de urmatoarele cerinte:

* produsele Kdeco pot fi returnate in maximum 14 de zile calendaristice incepand cu ziua in care a fost livrata comanda, pe baza bonului fiscal primit la achizitionarea lor. Daca au trecut mai mult de 14 de zile de la data achizitiei, rambursarea banilor sau schimbarea produsului nu mai este posibila (valabil in cazul persoanelor fizice),

* produsele trebuie returnate in aceeasi stare noua, asa cum au fost livrate (complet functionale, nedeteriorate, cu toate componentele si accesoriile inglobate, fara zgarieturi, ciobituri, lovituri, fara vicii cauzate de un soc extern si fara uzura, etc.),

* ambalajul original al produselor trebuie sa fie intact, nedeteriorat,

* se poate returna orice tip de produs, cu urmatoarele exceptii:

- produsele perisabile, care au in componenta lor plante sau flori naturale vii, precum terariile, ghivecele decorative si orice alt produs tip aranjament cu plante naturale vii (toate aceste produse perisabile nu pot fi returnate conform legislatiei din Romania),

- orice produs care nu se prezinta in starea initiala, care este deteriorat sau caruia ii lipsesc componente, din motive neimputabile noua,

- produsele care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente,

- produsele cumparate prin comenzi speciale, personalizate la cerere, cardurile cadou,

- orice produs care nu se prezinta in starea initiala, care este deteriorat sau caruia ii lipsesc componente, din motive neimputabile noua (ca urmare a neintretinerii corespunzatoare),

- produse folosite, utilizate,

- respectiv orice produs care este returnat dupa mai mult de 14 de zile de la data livrarii.

- pentru a finaliza returul, trebuie sa prezentati chitanta sau sa faceti dovada achizitiei.

Daca produsele au fost achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou sau produse promotionale, acestea nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul primit cadou, in conditiile descrise anterior.

In cazul in care achizitia a fost efectuata in urma unei campanii promotionale, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata conform cu valoarea facturata.

Pentru a finaliza returul, trebuie sa prezinti chitanta sau sa faci dovada achizitiei.

Exista anumite situatii in care rambursarea banilor se face doar partial (daca este cazul).

Politica noastra de retur nu se refera la produsele care sunt neconforme in momentul achizitionarii sau al livrarii (nu corespund descrierii facute de vanzator si nu au aceleasi calitati ca si cele pe care vanzatorul le-a prezentat ca exemplu/mostra). Totodata, politica noastra nu afecteaza in niciun fel drepturile consumatorului, asa cum sunt ele reglementate de legislatia in vigoare.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs.

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 6 luni ale anului in curs.

Consumatorul va suporta costul transportului asigurandu-se ca produsul sau produsele comandate vor ajunge in posesia noastra pentru a efectua receptia acestora, respectandu-se termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului/produselor livrate. (art. 14 punctul 1).

* FORMULAR RETUR

 

Rambursarea banilor (daca este cazul)

Dupa receptionarea si analizarea returului tau, vei primi un e-mail prin care iti vom informa ca am primit produsul pe care l-i returnat. De asemenea, te vom informa daca a fost acceptata sau respinsa solicitarea ta de rambursare a banilor.

Daca a fost acceptata, rambursarea banilor va fi procesata, iar, intr-un anumit termen, se va aplica automat un credit cardului tau de credit.

Noi iti vom returna valoarea produselor, in functie de varianta aleasa, in maxim 30 de zile calendaristice de la receptionarea returului, astfel:

  • Card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • Cont bancar - prin virament bancar.
 

Intarzierea sau nerambursarea banilor (daca este cazul)

Daca inca nu ti-au fost rambursati banii, verifica din nou contul tau bancar.

Apoi, contacteaza compania care ti-a emis cardul de credit; este posibil sa dureze un timp pana cand restituirea banilor tai este operata, oficial.

In continuare, contacteaza banca ta. Adesea, exista o perioada de procesare inainte de a fi finalizata restituirea.

In cazul in care ai parcurs toate aceste etape, dar, tot nu ai primit banii, te rugam sa ne contactezi la adresa de email contact@kdeco.ro.

 

Articolele aflate in promotii (daca este cazul)

Pot fi returnate numai articolele cu pret intreg; pentru articolele aflate in promotii banii nu pot fi restituiti.

 

Inlocuirea produsului (daca este cazul)

Inlocuim numai articolele deteriorate sau care prezinta defecte de fabricatie.  Daca doresti sa schimbi produsul cu unul identic, te rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa contact@kdeco.ro si sa expediati produsul la adresa: Str. Turturelelor, nr. 11B, Bl. B, Ap. 603 (in incinta complexului Phoenicia Business Center), Bucuresti RO 030881.

 

Cadouri

Daca produsul pe care l-ai cumparat a fost semnalizat drept cadou si ti-a fost expediat direct, vei primi un credit cadou pentru valoarea returului tau, dupa receptionarea articolului returnat.

 

Livrare

Pentru a returna produsul, trebuie sa-l expediati la adresa: Str. Turturelelor, nr. 11B, Bl. B, Ap. 603 (SC Wonderful Media Events, RO 33651854, CUI J40/11465/2014 - zona complex Phoenicia Business Center), Bucuresti RO 030881.

Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de tine. Cheltuielile de transport nu se ramburseaza. Daca beneficiezi de rambursarea sumei, cheltuielile de livrare a returului vor fi deduse din suma care trebuie rambursata.

Termenul de primire a produsului inlocuit poate sa difere in functie de zona in care locuiesti.

In cazul in care expediezi un articol cu valoare mai mare de 300 ron, este recomandat sa apelezi la un serviciu de curierat care permite monitorizarea livrarii sau sa inchei o asigurare de transport. Noi nu garantam ca produsul returnat de tine va ajunge la noi.

 

√ Cadouri naturale ECO & LED pentru orice fel de ocazie & decoratiuni personalizate de mare efect !

Aducem natura mai aproape si dam viata oricarui loc !

Atentia sta in detalii ! Pe scurt…confort si stil.

"Micul paradis verde" este cadoul perfect ce aduce zambete si bucurie pe chipul celor dragi si reprezinta un mod frumos si original de a spune MULTUMESC !

Kdeco.ro foloseste cookie-uri si continuarea sesiunii pe site implica acordul tau. Detalii.
SUNT DE ACORD